share

Valtra verzamelt systematisch feedback van klanten

Valtra verzamelt voortdurend feedback van klanten door middel van Net Promoter Score enquêtes. NPS enquêtes worden in bijna alle landen uitgevoerd en het aantal landen wordt voortdurend uitgebreid. Meestal krijgt de koper van een nieuwe trekker enkele maanden na ontvangst van de trekker de gelegenheid om op de eerste enquête te reageren en na ongeveer een jaar opnieuw.

De koper van een nieuwe Valtra kan op internet of op een papieren formulier, aan de enquête deelnemen. Feedback van klanten is goud waard. We gebruiken het om informatie te krijgen over onze tractoren, onze dealers én onze dienstverlening in het algemeen. Met behulp van feedback kunnen onze tractoren en diensten nog verder ontwikkeld worden. Op het AGCO-niveau is onze algehele score in de periode 2021–2022 met tien procent gestegen.

“Mijn verwachtingen waren hooggespannen, maar ik ben niet teleurgesteld.”
“Wendbaar, goed zicht, sterke hydrauliek, eenvoudig in gebruik en grote koppelmassa in verhouding tot het eigen gewicht van de trekker.”
“De tractor voelt als een maatpak, gemaakt voor mijn bedrijf.”
“...de diverse functies zijn eenvoudig te programmeren, sterke achterhef, makkelijk dagelijks onderhoud, prettige versnellingsbak en redelijk verbruik.”
“Geweldig comfort in de cabine.”